أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ- بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ - إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿١﴾ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿٢﴾ إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ ﴿٣﴾ *****اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ و اَبیها و بَعلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِهِ عِلمُک ***** اَللهُمَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِل فَرَجَهُم ***** اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً بِرَحْمَتِكَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ . به نام خداوند بخشنده مهربان پروردگارا ! حالا و هميشه ، سرپرست و نگه دار دوستت حجت بن الحسن باش - كه سلام ها و درود هاي تو بر او و نياكانش باد - پيوسته رهبر و ياورش باش ، راهنمايي اش كن و مراقب او باش تا هنگامي فرا برسد كه او را بر روي زمين ساكن كني - زميني كه مردم آن ، مشتاق ديدارش باشند- و زماني دراز او را از آنچه بر زمين است بهره مند سازي ، با رحمت خودت ای مهربان ترین مهربانان !!!!! 

  *****   جمعه ؛ 7 ارديبهشت 1403
سلام و درود بر شما ؛ خوش آمدید !!!!!


مسابقه 10 سوال  با جایزه تبلت و جوایز نقدی




>>> موضوع : پاورپوینت مهارت های ارتباط ، انواع ارتباط ، کلامی و غیر کلامی ، و ... <<



مطالب :

مهارت برقراری ارتباط
تعریف ارتباط :
مهارت ارتباطی
اهمیت ارتباط:
پيامد هاي فقدان مهارتهاي ارتباطي
نیازبه برقراری ارتباط خود ناشی از:
اجزاء ارتباط
تسهیل کننده های ارتباط
            عوامل بازدارنده ارتباط
كليدهاي برقراري ارتباط
انواع مهارتهای ارتباطی شامل :
انواع ارتباط
سبکهای گفتار
فرآیند بیان کلامی
مراحل ارتباط کلامی
موانع گفتاری در درون گوینده :
موانع گفتاری در شنونده
موانع محیطی
تفاوت در گفتگو
توصیه های کلی برای بهتر کردن ارتباط کلامی
انواع ارتباط غیرکلامی :
زبان بدن
3 نوع ارتباط غیرکلامی:
راههای ارتباط غیرکلامی:
جهت بدن :
حرکات وعلایم دست
تماس چشمی
حرکات سرو چهره
ژست ها
گوش دادن:
اهداف گوش دادن
انواع گوش دادن
شیوه گوش دادن فعال
اشتباهات گوش دادن فعال
حساسیت و دقت نظر در روابط
استفاده از بازخورد
باز خورد بدهيد
انواع بازخورد
عبارات بازخوردی :
صرف زمان لازم در مراودات
==========================
طبق یک نظریه( برن) ارتباط گفتاری بنا به نیاز کودک به نوازش شکل می گیرد، کودک رفتارهای کلامی ای را فرا می گیرد که نیازهایش را بیشتر اقناع کند .
==========================
طبق یک فرضیه در یک ارتباط بین شخصی ،هیچکس به تمامی بادیگری ارتباط برقرار نمی کند و معمولاً ما با تصویری که از دیگران در ذهن داریم ارتباط برقرار می کنیم اما هرچه بیشتر در مورد وی بدانیم بیشتر می توانیم بجای تصویر شخصی با خود شخص ارتباط برقرار سازیم .
==========================
ما با تصویری که از دیگران در ذهن داریم با ایشان ارتباط برقرار می کنیم . اگر این تصویر با تصویری که آنان از خود دارند ، سازگار نباشد نمی توانیم ارتباط خوبی با آنها برقرار کنیم . ارتباط کلامی وسیله ای برای رسیدن تصویرهای معتبر از یکدیگر است .
==========================
گاهی اوقات دیگران مارا آنگونه که می خواهند می بینند و ما نیز دیگران را آنگونه که خود می خواهیم می بینیم.
با آرزوی موفقیت برای شما
پایان


=======================================

لطفاً جهت دریافت فایل پاورپوینت مطالب فوق شامل 60 اسلاید با کلیک در شکل زیر به صورت آنلاین سفارش داده و پس از پرداخت مبلغ فایل مذکور را دانلود کنید
سفارش خرید فایل :
مبلغ فایل : 10000 ده هزار تومان
خرید آنلاین




********************************************************* سایر مطالب و موضوعات :
=== مهارت های برقراری ارتباط
=== پاور پوینت آسیب شناسی خانواده
=== مهارت های زندگی پاورپوینت
=== پاورپوینت خانواده موفق

*********************************************************



پاورپوینت مهارت های ارتباطی
,
تعریف ارتباط
,
ارتباطات کلامی و غیر کلامی
,
اهمیت برقراری ارتباط
,
موانع ارتباط
,
مراحل ارتباطات
, ,
دانلود پاورپوینت مهارت های برقراری ارتباط با دیگران
,






  مسابقه 10 سوال پیامکی با جوایز نقدی و تبلت  قرائت زیارت عاشورا با شرکت در قرعه کشی جایزه نقدی

مسابقه 10 سوال  با جایزه تبلت و جوایز نقدی
خدا را بر آن بنده بخشایش است * که خلق از او در آسایش است