|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
>>> موضوع : تجارب شغلی دبیر ریاضی <<
تجارب شغلی ( مربوط به درس ریاضی)
|
عنوان مطالب |
صفحه |
پیشگفتار |
1 |
کاربرد ارقام |
2 |
کاربرد معادله و دستگاه معادلات خطی |
3 |
کاربرد تقارنها (محوری و مرکزی ) و دَوَرانها |
4 |
کاربرد مساحت |
5 |
کاربرد آمار و میانگین |
6 |
مقاطع مخروطی |
7 |
ترسیمات هندسی |
7 |
کاربرد ریاضیات در هنر و کامپیوتر |
8 |
کاربرد رابطه ی فیثاغورس |
9 |
جمع بندی این بحث |
10 |
علل ضعف دانش آموزان در درس ریاضی |
10 |
گردآوری اطلاعات (شواهد1) |
13 |
برخی علل ضعف دانش آموزان در درس ریاضی |
14 |
اصول و مبانی تدریس درس ریاضی |
16 |
معیارهای ارزشیابی |
17 |
راههای پیشنهادی برای حل مشكل دانش آموزان در درس ریاضی |
18 |
چگونگی اجرای راه جدید |
18 |
گرد آوری اطلاعات ( شواهد 2 ) |
19 |
تجدید نظر در روشهای انجام گرفته و اعتبار بخشی آن |
19 |
نتایج |
20 |
چگونه ریاضی را بهتر یاد بگیریم؟ |
22 |
عوامل موثر در ایجاد اضطراب درس ریاضی |
25 |
شيوههاي اشتباه آموزش رياضي |
27 |
عوامل فردي |
28 |
اضطراب رياضي ونقش آموزگاران |
29 |
روشهای نوین و الگوی موفق تدریس ریاضی |
34 |
تأثیر علم معلم ریاضی در فرآیند تدریس |
35 |
تأثیر شخصیت و رفتار معلم ریاضی در فرآیند تدریس |
37 |
هنر محبت و مهرورزی |
38 |
ویژگی های تدریس موفق |
41 |
روش های تدریس ،فنون كلاسداري |
43 |
بررسي نحوه تدريس |
44 |
روش موفق تدريس از ديدگاه دانشآموزان |
47 |
بررسي موارد تربيتي در امر تدريس |
49 |
نحوه انتقال مطالب از ديدگاه قرآن |
50 |
نحوه برخورد معلم با دانشآموز (بعد عاطفي) |
51 |
بررسي بهترين روشهاي تشويق و تنبيه |
52 |
نحوه تشويق موفق از ديدگاه روانشناسان |
53 |
نحوه تشويق و تنبيه و برخورد با زيردستان از ديدگاه نهجالبلاغه |
54 |
نحوه برخورد با شاگردان ناسازگار |
55 |
روشهاي جلب توجه دانشآموزان |
56 |
نياز به انجام كار گروهي در شاگردان |
61 |
نحوه ارتباط صحيح با دانشآموزان |
64 |
چگونه از بچهها انتقاد كنيم كه منفور نشويم |
68 |
مراحل تدريس موفق |
73 |
الگوي موفق تدريس رياضي |
77 |
نمونهي تدريس با استفاده از روش اعضاي تيم |
80 |
معرفي الگوي تدريس دريافت مفهوم |
83 |
مصداق يابي الگوي دريافت مفهوم |
86 |
منابع |
87 |
مبلغ خرید فایل : 15000 تومان ======================================= |